התאמת זוגיות לפי הקבלה + 72 השמות

חכמת הקבלה בודקת התאמה זוגית בין בני זוג על פי לוח המזלות. כל מזל משתייך ל"יסוד" מסוים. ישנם בעצם 4 יסודות (מים, רוח, אש ואדמה) וההתאמה בין בני הזוג תלויה ביסוד של שניהם יחד. יש לציין כי גם במקרה שבו רואים "חוסר התאמה" אין זה אומר שעל בני הזוג להיפרד או להימנע מלהיות ביחד. במקרים אלו, יש להשתמש בתכונות המזלות והיסודות של כל אחד מבני הזוג על מנת להבין איפה יכולות לצוץ בעיות ובאילו תכונות אופי ניתן להיעזר על מנת לפתור אותם.

יסוד האש– מזלות אשר היסוד שלהם הוא יסוד האש הם: טלה (ניסן), אריה (אב), קשת (כסלו).

אנשים שהיסוד שלהם הוא יסוד האש מאופיינים באנרגטיות, כריזמטיות, מוחצנות, מרץ, כנות, הרפתקנות ואמינות. נקודות התורפה שלהם הם גאווה, אגו, מהירות לכעוס, ילדותיות, ורצון שהכל יעשה על פי רצונם ודרכם.

יסוד האדמה– מזלות אשר היסוד שלהם הוא יסוד האדמה הם: שור (אייר), בתולה (אלול), גדי (טבת).

אנשים שהיסוד שלהם הוא יסוד האדמה מאופיינים בפרקטיות, שכלתנות, אוהבי ביטחון ויציבות, אוהבים לעזור לזולת, שאפתנים ובעלי שליטה עצמית. נקודות התורפה שלהם הם חומריות, אדישות (לעיתים) וייתכן שגם עצלנות.

יסוד הרוח– מזלות אשר היסוד שלהם הוא יסוד הרוח הם: תאומים (סיוון), מאזנים (תשרי), דלי (שבט).

אנשים שהיסוד שלהם הוא יסוד הרוח מאופיינים ביכולת תקשורת גבוהה, אינטליגנציה, נדיבות, חוש הומור, קסם אישי, טעם טוב וסובלנות. נקודות התורפה שלהם יכולות להיות קושי בקבלת החלטות, להרבות בדיבורים עקרים או ליפול בלשונם, לדבר דברי חנופה או לשון הרע.

יסוד המים– מזלות אשר היסוד שלהם הוא יסוד המים הם: סרטן (תמוז), עקרב (חשוון), דגים (אדר).

אנשים שהיסוד שלהם הוא יסוד המים מאופיינים ביכולת חמלה ונתינה, מסתוריות, זיכרון טוב, חוש פסיכולוגי מפותח, בעלי חכמה ותשוקה, בעלי השראה ודמיון, אינטואיטיביות ואידיאליזם. נקודות התורפה שלהם הם עודף פנטזיה, עקשנות, תאוות תענוגות וקינאה בזולת.

ההתאמות וחוסר ההתאמות בין היסודות מפורטים להלן:

אש ואדמה: לא אידיאלי. האדמה מנסה לכבות את האש

אש ואש: לא אידיאלי. כל אחד מבני האש דורש את המקום שלו והאחד שורף את השני עד הכישלון

אש ומים: לא אידיאלי. ניגודים אמנם יכולים להסתדר טוב אבל יהיו הרבה ריבים

אדמה ואדמה: אידיאלי, בעיקר בהצלחה כלכלית וחומרית

אדמה ומים: אידיאלי. האחד מפרה את השני. גם כאן יש פוטנציאל להצלחה חומרית

אדמה ורוח: לא אידיאלי. הרוח מטבעה לנדוד והאדמה אוהבת יציבות

רוח ורוח: אידיאלי, אבל ייתכנו מאבקים

רוח ומים: אידיאלי. הרוח והמים מפרים האחד את השני ומביאים להצלחה

מים ומים: אידיאלי. המים זורמים ומשתלבים האחד בשני ומביאים הצלחה

כאמור, גם אם השלוב האסטרולוגי בין בני הזוג אינו מצביע על אידיאל מושלם, זה עדיין לא שולל הצלחה במערכת הזוגית. במקרה זה יש לשים לב ביתר תשומת לב לצרכים, לרצונות ולנקודות התורפה של כל אחד ולפעול באופן שיוביל להצלחה זוגית, תוך התחשבות, תקשורת והבנה הדדית.

72 השמות על פי הקבלה

על פי הקבלה, לכל אות בשפה העברית יש כוח ואנרגיה.

72 השמות הוא שם כולל לצירופי אותיות אשר במשך אלפי שנים הכירו המקובלים בכוח של כל צירוף ובאנרגיה הייחודית לו. השמות מרכיבים בעצם שלושה פסוקים ולכל שם משמעות וסגולה משלו. בעזרת כל צירוף ניתן למשוך אל תוך חיינו אנרגיה וכוחם של השמות כבר לא בגדר סוד כפי שהיה בעבר. נהפוך הוא, 72 השמות הפכו בימינו לכלי נפוץ ליישום חכמת הקבלה.

גם אם אין בידינו מידע לגבי כל צירוף, מספיק לקרוא ולסרוק בעיניים את הצירופים על מנת למשוך אל תוך חיינו את כוח החיים ואת האור הקיים בתוכנו. ניתן לסרוק את השמות בעזרת העיניים ולהשתמש בהם ככלי למדיטציה וכערוץ של משמעות רוחנית. על מנת להגיע לתוצאה מקסימאלית, רצוי להאמין בכוח הטמון בשמות ולהבין את הכוח שמביא עימו כל צירוף. צירופי האותיות עוזרים לחבר בין העולם הרוחני לעולם הגשמי.

להלן רשימה קצרה של מספר צירופים והאנרגיה המיוחסת לכל אחד מהם:

א ל ד – אנרגיה של שצירה והגנה מצרות עין וקנאה

ס א ל – שפע ופרנסה

ה ע ע – אהבת חינם, אהבה ללא תנאי

מ ה ש – אנרגיה לרפואה ובריאות

ש א ה – זוגיות ואהבה

ו ה ו – אנרגיה לאושר ושלום בית

ה ק ם – התאוששות מחרדה ודיכאון, סילוק מחשבות שליליות

ל א ו – מבטל את האגו